Ma Assalamah ^^


hmm , dah lama tak update blog . tetibe hari ni terasa nak update . ntah la jiwa bercelaru . apa pun tak boleh . apabila ilham dah wujud macam macam idea lah ada akan . kenapa ya ? bila kita terlalu sangat jaga perasaan org lain . kita sendiri yang terseksa , sedangkan banyak lagi perkara yang perlu dipikirkan . aku dah cube nak jadi yang terbaik untuk dia . tapi mampu berhenti ditengah jalan . sedih la kan?? kecewa pun melimpah limpah ~` alangkah bahagianya kalau kecewa itu disirami dengan kasih sayang .kadang-2 terpikir juga cara bagaimana yang harus aku lakukan dan bukti kan yang niat aku nie ikhlas . takde yang harus curiga . mungkin aku silap . kesabaran aku dijatuhkan dengan air muka aku sendiri . yang terlalu ikutkan perasaan . yang terlalu inginkan kasih sayang daripada dia . urm :'( ada ke peluang itu lagi ? dapatkah aku kejarkan peluang itu ? huhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ya Allah kecewanya aku andai peluang itu hanya sekadar mimpi .

orang yang cari , orang yang jumpa , orang yang ajak , orang yang tegur , orang yang mengadu , orang yang sayang , orang yang rindu , orang yang bagi ..... (?)+(!)=!^#semuanya ORANG yang buat ... bukan AKU tapi tetap aku yang salah ke ? celaru dalam kebahagiaan ...

Wahai insan yang aku sayang ,
izinkan lah aku berkata-kata ,
untuk membuktikan kejujuran aku terhadap dirimu ,
janganlah kau ragui aku ,
janganlah kau curigai aku ,
kerana bukan aku yang mengharapkan ia berlaku ,
Ia berlaku tanpa aku duga tanpa aku minta ,
aku dibawa oleh bayangan ,
kearah luar kawalan ,
yang sanggup bertindak tanpa memikirkan ,
satu keajaiban ,
yang membuatkan kau ragu ragu terhadap diriku ......

andai ini pesan terakhirku . ingatlah aku walau sedetik . agar dapat memaafkan diriku yang penuh dengan dosa . mungkin aku tak mampu mengucapkan lagi , tapi aku akan terus berusaha mendapatkan satu anugerah daripada Allah iaitu Kau wahai teman .... maafkan aku sekian kalinya ... Ila Liqa'