blablablaaaa~`


nOthing spEciAL abOut mE !!
kadang kala Allah hilang kan mentari ,kemudian DIA datang kan guruh .. puas kita menangis .. mencari mana mentari kita .. rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah .. SABARLAH DUHAI INSAN .. ADA KEMANISAN DISEBALIK KEPAHITAN INI ...Jadikan ilmu yang dituntut diamalkan untuk mencapai satu langkah menuju kehidupan selama-lamanya.
langkah demi langkah untuk mencari sinar kebahagiaan .. tapi ditemui cabaran kehidupan .. mampukah aku bertahan .. mampukah aku berlawan atau disebaliknya ?? hanya pasrah yang kau panjat kan ..
biar pun semua ini terjadi tanpa aku sedari ,, tapi aku cube untuk meneruskan kehidupan aku ...
aku tak minta .. aku tak mengharap .. untuk dapat kan kebahagiaan 100% ..
tapi...aku hanya memerlukan bimbingan yang baik dari siapa saja
yang ikhlass ... terima kasih :))