lumrah hidup aku -.-


kawan ,, seandainya dengan kehadiran aku dalam hidup mu membebankan dirimu .. maafkan aku ! tapi mengapa kau berubah di saat kita menjdi kawan yg sngat rapat ? ape salah aku ? apakah dosa kwan kau yg lain sehingga kau sanggop mencurigai mereka yg benar-2 nak kawan dengan kau ?? kini , aku hnya berserahhh .... aku mngerti yg aku tidak mampu memberi kemewahan ,, ape yg aku mampu hanyalah memberikan limpahan kasih sayang yg tak bebelah bahagi ... percayalah ,, aku harap ,, kau mngerti ape yg aku inginkan .....
 sering sekali kau bertanya mengapa aku memilihmu dan menyayangi dirimu .. jawapannya hanya dia yg mengerti segala-2nyerr ... percayalah ,, dan mengertilah ...betapa aku sayang kat kau kawan .. kasih umpama lautan dalam ,, gunung yg tnggi dan lngit yg tiada penghujungnyerr .. walaupun dulu ,, kenangn yg telah menemukan kita tapi ,, kenangan juga yg memisahkan kita ... biar hati aku kau lukai .. tapi hati kau biar la cahaya bersinar membuat kebahagian yg mendalam dalam jiwa raga kau ... aku tetap anggap kau sahabat ,, dan rela menyimpannya dihati .. kerana itu hanya kenangan lame ..... aku bukan minta kau layan aku 24 jam ... tapi setiap masa saat minit jam hari minggu bulan tahun .. amek la satu saat pun jadila ,, tok matfaat kan diri untuk menghargai kawan-2 kau yg lain .... bukan untuk kepntingan kau mendapat nma dan kemewahan .. ta semua kawan yg dpat memberi kebahagiaan ... setiap kawan mesti ade kelainan ... ta semesti nyerr kelainan memberikan imej buruk .. tpi dia memberi citarasa yg berbagai jenis .. macam warna warni kehidupan kita ini ...... aku sayang kau sngat-2 hope kau nun kawan kau bahagia ..